سرویس Cisco Wall Board در مرکز تماس سیسکو
سرویس Cisco Wall Board یا گزارش گیری زنده مدیریت مرکز تماس در مرکز تماس سیسکو است . سرویس Cisco Wall Board به کاربران این امکان را میدهد که میتوانند مرکز تماس خود را به صورت زنده تماشا کنند و روند مدیریت مرکز تماس را کنترل کنند , این سرویس به کاربران این امکان را میدهد که میتوانند میزان تماس ورودی یا خروجی را مشاهده کنند یا میتوانند از زمان تماس های ورودی یا خروجی مطلعه بشوند , این سرویس مناسب شرکت ها یا مجموعه هایی است که نیاز به نظارت یا گزارش کامل , بهینه کردن مدیریت ارتباطات با مشتریان , از مرکز تماس خود و...... دارند مناسب است و تمامی نیاز ها را تامین میکند
قابلیت های استفاده از سرویس Cisco Wall Board
پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف
1-سرویس wall board دارای این ویژگی است که از سیستم عامل های مختلف پشتیبانی میکند. این قابلیت به کاربران این امکان را میدهد که میتوانند با سیستم عامل های مختلفی مانند اندروید, IOS , ویندوز و..... با مرورگر سرویس Cisco Wall Board را اجرا و گزارش زنده و کاملی از مرکز تماس خود داشته باشند
پشتیبانی از هشدار
2-سرویس Cisco Wall Board با داشتن ویژگی هشدار به کاربران این امکان را میدهد که میتوانند با هشدار هایی که در مورد :ارسال ایمیل , میزان تماس بالا , ترافیک در تماس , و ....... باعث میشود کاربران متوجه مشکل ها بشوند و برای حل مشکل ها اقدام کنند یا به اپراتور ها اطلاع دهند
گزارش تماس ها
3-یکی از ویژگی های سرویس Wall Board نمایش تعداد , زمان و هزینه تماس ها است کاربران میتوانند با استفاده از سرویس Cisco Wall Board تمامی تماس های ورودی و خروجی , زمان تماس ها و ...... را مشاهده کنند و از هزینه های شرکت بکاهند
گزارش عملکرد کارکنان & کاربران
4-سرویس Wall Board این قابلیت را دارد که مدیران یک شرکت تمامی عملکرد های کارشناسان خود را مشاهده کنند و از نوع عملکرد کارشناسان مطلع بشوند در این صورت کاربران یا مدیر های یک شرکت یا یک مجموعه میتوانند در زمان حضور نداشتن در مجموعه از عملکرد سیستم تلفنی و کارکنان مطلع بشوند
5-کابران میتواند با استفاده از سرویس Wall Board از ایمیل ها یا پیام های فوری خود با خبر بشوند با استفاده از هشدار های سرویس Wall Board
قابلیت تعریف محدوده برای تماس ها
6-کابران میتوانند توسط سرویس Cisco wall Board برای مرکز تماس خود محدوده تعریف کنند . در زمان بیش از محدوده شدن مدت زمان تماس یا هزینه تماس ها برای کاربران هشداری مربوط به زیاد شدن زمان تماس یا قطع تماس ارسال بشود یا در روز , ماه , سال چه مقدرا از تماس ها ضبط شود
KPI
7-کاربران می توانند سرویس Wall Board خود را پیکر بندی کنند, میتوانند گزارش های مورد نظر خود را برای نمایش انتخاب کنند تا سرویس Wall Board برای کاربران نمایش دهد, به این قابلیت در سرویس (Wall board , (KPI گفته میشود KPI ها میتوانند سرویس تماس نوع تماس , عملکرد کارشناسان , هزینه تماس و....... باشد
Email &instant message
8-کابران میتواند با استفاده از سرویس Cisco Wall Board پیام های ایمیل یا پیام های فوری , تماس های ضبط شده را به آسانی دسترسی داشته باشند و از آن ها استفاده کنند
پشتیبانی از سرویس های UCCE & UCCX
9-سرویس Cisco Wall Board با پشتیبانی سرویس های UCCE و UCCX به کاربران این امکان را میدهد که اطلاعات و گزارش سرویس های خود را در اختیار داشته باشند
قابلیت استفاده کاربران و اپراتور ها
10-سرویس Cisco Wall Board به کاربران این امکان را میدهد که میتوانند برای اپراتور ها نیز سرویس داشته باشند و اپراتور ها بتوانند با استفاده از سرویس از وضعیت مرکز کنترل با خبر بشوند و از محدوده تماس یا عملکرد خود مطلع بشوند و مدیران میتوانند با محدود کردن KPI ها و محدود کردن گزینه های نمایش (Wall Board (KPI های دلخواه را به اپراتور ها نمایش دهند