سرویس مدیریت هزینه تماس و گزارش گیری در سیستم
تلفنی سیسکو
سرویس Imagicle Billiy Blues در سیستم تلفنی Cisco این امکان را به کاربران میدهد که هزینه های تماس های ورودی و خروجی را مدیریت کنند و گزارش کامل از تماس های ورودی و خروجی داشته باشند.ماژول billy blues با داشتن اپلیکیشن Imagicle application suite به کاربران این ویژگی را میدهد که دسترسی آسان به مدیریت هزینه و گزارش های تماس خود داشته باشند. از دیگر ویژگی های billy blues قابلیت ارائه در 8 زبان,سازگاری داشتن با CRM ها,ERP ها , ایمیل سرور ها,cisco jabber,داشتن فابلیت نمایش صف های تماس,شماره و اطلاعات کانتکت ها قابلیت نمایش status سرور ها مانند Cisco Unified Presence Server
-نمونه شبکه Imagicle Billy Blues
ماژول Enterprice Blue`s
این ماژول علاوه بر این که به کاربران امکان کنترل ترافیک تلفنی و گزارش کامل از تماس های ورودی و خروجی را میدهد میتواند تمامی اطلاعات ورودی و خروجی تماس های کاربران را رصد نماید و بر تماس ها نظارت و مدیریت داشته باشد,سازگاری داشتن با دایرکتوری ها شرکت برای توضیح صحیح تماس ها,پشتیبانی Time Zone هاو Currency Cluster و IPPhone های سیسکو, سرعت و امنیت بالا برای میلیون ها تماس این سرویس میتوانند مناسب هتل ها, شرکت ها و...... که نیاز به مدیریت تماس و مدیریت هزینه ها دارد باشد
ماژول Billy Blue’s 4 for Cisco UC
این ماژول با داشتن قابلیت هایی همچون:
1-گزارش گیری کامل از تماس ها و امکان ارسال گزارش
2-سازگاری کامل با برنامه Cisco Jabber
3-سازگاری با سیستم تلفنی سیسکو و تلفن های تحت شبکه
4- پشتیبانی Time Zone ,Currency Clusterو ..... است