سرویس ضبط و رکورد مکالمات در سیستم تلفنی سیسکو
سرویس IMAGICLE یکی از سرویس و راه کارهای بسیار مفید در خصوص رکورد و ضبط مکالمات تلفنی مرکز تماس Cisco می باشد. این سرویس با CUCM و CME و WEBEX و CMS قابلیت رکورد دارد و یکپارچه گی کامل با محصولات سیسکو رو فراهم مینماید. Imagicle تماس های ورودی و خروجی کاربران را رکورد و بایگانی می کند و با داشتن ویژگی هایی همچون دسترسی آسان, قیمت مناسب و قابل اعتماد بودن ,مناسب سازمان ها و شرکت هایی است که نیاز به پیگیری تماس ها و رکورد تماس ها و خدمات مهم دارند. Imagicle این امکان را به کاربران میدهد که تماس ها خود را به صورت خودکار رکورد کنند یا میتوانند به صورت on demand تماس های خود را به صورت انتخابی رکورد کنند و به تماس های ضبط شده به سادگی دسترسی داشته باشند.
ویژگی سرویس ( Imagicle Call Recording)
1- Imagicle این امکان را به کاربران میدهد که تمامی تماس های ورودی و خروجی را با انتخاب هر فیلتری و به صورت خودکار رکورد و ضبط نمایند.
2- قابلیت ضبط کنفرانس در تلفن های سیسکو و ...
3-یکی از قابیلیت های Imagicle نامحدود بودن ضبط تماس در مکان و زمان های مختلف است که کاربر میتواند در هر مکانی که باشد از این محصول استفاده کند و مکالمه خود را ضبط نماید
4- امنیت بسیار بالایی که در ایمجیکل است . میتواند بایگانی ها را به صورت کد گذاری شده در NAS خارجی و سرور های محلی ذخیره کند
5- ایمجیکل قابل استفاده برای لایسنس های سیسکو و تلفن های IP سیسکو است
6- این محصول قابلیت این را دارد که نوع تماس ها و تنظیماتی که مورد نظر دارید را در سیستم وارد کنید و این تنظیمات میتواند تماس های ورودی یا خروجی , ترافیک های داخلی یا خارجی, مجوز ها , لیست سیاه و موارد دیگر باشند
7-ایمجیکل این امکان را به کاربران میدهد که با توجه به روش ضبطی که انتخاب میکنند گزینه هایی را ارائه بدهد از جمله این گزینه ها اضافه کردن پیام سفارشی برای تماس های دریافتی با استفاده از CURRI و قابل تنظیم بودن از طریق سیستم Cisco UC.
8-سیستم Imagicle برای شرکت یا سازمان هایی است که نیاز به ضبط تماس از جمله: (تماس های خدماتی .تماس های تجاری و....) دارد, و این محصول این امکان را به شما میدهد که به طور همزمان چند کاربر از این سرویس استفاده کنند و رکورد تماس داشته باشند.
9-ایمجیکل این قابلیت را به شما میدهد که بدون دسترسی, از آن استفاده کنید , به طوری که شما میتوانید به وسیله تلفن همراه یا سیستم عامل دیگری که به همراه دارید تماس ها و کنفرانس های خود را رکورد کنید یا سازمان هایی که کاربر های آن از تلفن همراه استفاده میکنند میتوانند با استفاده از این محصول تماس ها و کنفرانس های خود را رکورد کنند
ظبط کردن تماس در حالت (on demand)
-در حالت on demand در سیستم Imagicle شما میتوانید تماس ها و کنفرانس هایی که مد نظر دارید را رکورد کنید. یا از رکورد تماس یا کنفرانس جلوگیری کنید, در Cisco phones برای استفاده از Imagicle میتوانید از سرویس های Cisco Jabber Desktop, , CiscoFlnesse استفاده کنید
دسترسی به Record های ذخیره شده در (Imagicle )
سیستم Imagicle دسترسی را به کاربران جهت پخش فایل های رکوردینگ را نیز ارائه میدهد , به شیوه هایی همچون ابزار Jabber یا توسط یک رابط وب میتوانید فایل های خود را پخش کنید و در پایان هر تماس فایل رکورد شده را در تلفن همراه یا سیستم عامل های دیگر دریافت کنید
ذخیره رکورد ها به سادگی و بایگانی رکورد ها
ایمجیکل رکورد های شما را با استفاده از پروتکل های SIPS , STRIP به صورت رمز گذاری شده در آورده و فقط اجازه دسترسی به افراد مجاز را میدهد و برای حفظ رکورد مکالمه های شما از پایگاه داده از سرور هایی همچون SQL Server در Suite یا از سرور های خارجی استفاده میشود و در دسترس افراد مجاز قرار میگیرد
ویژگی live keep در Imagicle
ویژگی live keep برای زمانی است که تماس به پایان رسیده ولی شما ضبط را شروع نکرده اید, ایمجیکل این ویژگی را به شما میدهد که تماس از اول رکورد میشود و شما حتی ثانیه ایی از تماس را از دست نمیدهید
ابزارضبط تماس Imagicle
برنامه Cisco Jabber ابزار تماس Imagicle است که به وسیله آن میتوانید تماس ها ذخیره شده خود را به صورت رمز گذاری شده بر اساس تاریخ , شماره و .... سازماندهی کنید و در زمان نیاز با جستجو کردن فایل مورد نظر را پیدا کرده و آن را پخش کنید