تلفن بی سیم ویپ Cisco سیسکو

تلفن بیسیم ویپ بی سیم  وایرلس یا Wi-Fi و DECT

طراحی تلفن بی سیم ویپ با استفاده از فناوری هایی مانند Wifi و یا دکت DECT، تلفن های بیسیم با استفاده و یا بدون نیاز به شبکه وایرلس وای فای میتوانند از روی شبکه ی VoIP شما تماس برقرار و دریافت کنند، و یا از امکاناتی مانند کنفرانس تلفنی، انتقال تماس، و بسیاری از امکانات دیگر که مرکز تماس شما دارا میباشد برخوردار شوید.

Cisco Wireless Wifi DECT Phone

بیس های تلفن های دکت معمولا میتوانند به 5 تلفن یا بیشتر متصل شوند و داخلی های متنوعی برای هر تلفن اختصاص دهند.

مقایسه تلفن DECT با تلفن های آی پی وایرلس معمولی

تلفن های وایرلس معمولی از فناوری Wi-Fi استفاده میکنند که آنتن دهی محدودی دارد. اما تکنولوژی DECT شبیه به GSM عمل میکند، و این قابلیت باعث افزایش آنتن دهی تلفن های بیسیم و همچنین کیفیت برتری نسبت به تلفن های وایرلس میشود.

 

سخت افزار بهتر، تراکم بیشتر

دکت های حرفه ای تر از تلفن های بیشتر و شماره های داخلی بیشتری پشتیبانی میکنند، به عنوان مثال دکت های نیمه پیشرفته مخصوص کسب و کار های کوچک الی متوسط که میتواند همزمان از 8 تلفن بیسیم دکت، 8 اکانت شماره داخلی ویپ و 8 تماس همزمان پشتیبانی کنند

 

 کیفیت بهتر، تماسی بهتر

با قابلیت کدک های مخصوص مانند Opus و AMR، تماس های شما حجم کمی را اشغال میکنند، کیفیت بالایی خواهید داشت و سرویس بهتری خواهید گرفت.

همچنین با استفاده از دکت های ظرفیت بالاتر شما میتوانید قسمت های بیشتر یا حتی کل سازمان خود را تحت پوشش قرار دهید تا تلفن های بیسیم تحت DECT شما در تمام سازمان شما کار کند و بتوانید در هنگام حرکت نیز صحبت کنید.

اشغال جای کمتر

دکت یا بیس تلفن های بیسیم را میتوانید بر روی میز قرار دهید و یا بر روی دیوار نصب کنید، حتی برخی از دکت ها بر روی سقف نصب میشوند که عملا فضایی را اشغال نمیکنند. همچنین دستگاه های DECT قابلیت کار کردن با POE را دارا میباشد که در صورت موجود فناوری POE در شبکه شما، نیازی به اتصال بیس به برق را ندارید و دستگاه برق خود را از روی شبکه تامین خواهد کرد

 

کارایی تلفن دکت

 استفاده از سیستم دکت و فعال سازی آن در محیط های بزرگ می تواند از محلی دور از محیط نصب پایه دستگاه ، مکالمه ای با بهترین کیفیت را تجربه کرد. در واقع سیستم چند سلولیDECT  راهکار یکپارچه بیسیم طراحی شده تا به امروز است که این سرویس به کارمندان این امکان را می دهد تا در حین تردد در محیط از ارتباط تلفنی نیز بهره مند باشند.

پوشش بیسم در تکنولوژی DECT

 ایستگاه های پایه DECT تقریبا یک فاصله 50 الی 60 متری داخل ساختمان را می توانند پوشش بدهند. در ساختمان های خیلی بزرگ و یا ادارات با چندین ساختمان می توان از تعداد زیادی ایستگاه پایه دکت استفاده کرد تا پوشش مناسب بدست آید. در برخی موارد همچنین می توان از تکرار کننده های دکت (DECT Repeaters)  استفاده کرد. این تکرار کننده ها باعث افزایش برد ایستگاه های پایه می شوند. شکل زیر نشان دهنده نحوه استفاده از ایستگاه های پایه DECT و تکرار کننده هاست .

فروش و نصب و راه اندازی و مشاوره سرویس و مودم های مخابراتی SIP Trunk و MPLS

فروش و نصب و راه اندازی و مشاوره سرویس و مودم های مخابراتی SIP Trunk  و MPLS

نصب و راه اندازی و مشاوره راه کارهای ویپ و ارتباطات دفاتر و شعب،تجهیز سیستم های قدیمی سانترال به ویپ بدونه تغییر

نماینده رسمی مودم های iTAS  و Tainet  و Huawei  و ZTE و Procent  جهت لینک های SIP Trunk  و MPLS مخابراتی

مودم iTAS 5012  و iTAS 5014  و مودم Tainet 1520 2w  و   Tainet 1520 4W  و مودم Tainet GNTU 764 102  و Tainet GNTU 764 104  و مودم Tainet GNTU 764 108  و غیره..

ارائه راه کارهای مقرون به صرفه جهت افزایش بهره وری سیستم و ارتقا سیستم با کمترین هزینه، به سیستم های جدید مخابراتی و لینک ها 

    مشاوره رایگان،

ارزش هر محصول و صنعتی، به خدمات آن است.

مفتخریم بهترین خدمات را ارائه می نماییم.

هم اکنون با ما می توانید تماس بگیرید 02191313002 - 02122020081

 

SIP Trunk نصب و راه اندازی

Cisco CUCM

راه اندازی و مشاوره سرویس مرکز تلفنی سیسکو

Cisco CUCM

 

Cisco CUCM call manager

 

 

سرویس (CUCM) یا Cisco Unified Communications Manager یک شبکه ارتباطی است که تحت IP است. CUCM با ادغام کردن وسایل ارتباطی همانند:(صدا, تصویر, پیام , وضعیت کاربران) و اتصال تلفن ها , مدیریت کردن کاربران , اتصال به Getway برای اتصال به خطوط شهری و ..... کاربرد دارد. این سرویس مهمترین بخش یک شبکه است و وجود CUCM در شبکه الزامی است و بخش اصلی مرکز تماس voip Cisco و هسته اصلی Collaboration شرکت سیسکو میباشد, این سرویس در دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری است که بخش سخت افزاری بر روی روتر نصب شده و CME نام دارد و بخش نرم افزاری ان CUCM است

 

Apresa Diagram Cisco CUCM Active Recording 1024x630

 

 

 

 

ویژگی های سرویس CUCM سیسکو

 

 

 1 cucm layers

 

 

 

 

     1-یکی از وظایف اصلی CUCM کنترل مرکز تماس بین Device ها و (IP Phone) ها   و ..... است

 

 

Cisco CUCM How Calls Work

   

 

 

 

 

 2-سرویس Cisco CUCM با داشتن (Stability)پایداری که به کاربران ارائه میدهد, این سرویس را به قدرتمند ترین سرویس تلفنی Voip تبدیل کرده است

 

 

 CUCM PNG HAT

 

 

3-سرویس CUCM   با امکاناتی متنوعی که  به شرکت ها ارائه میکند از جمله این امکانات ارتباط داخلی و داشتن قابلیت استفاده کردن بدون محدوده جغرافیایی.باعث میشود هزینه های تلفنی یک مجموعه کاهش پیدا کند 

 

 

 

 

cucm

   

 

 

  4-CUCM سیسکو قابلیت راه اندازی یک سیستمEnterprise برای کسب و کار های کوچک تا بزرگ و پشتیبانی 40000 :Endpoint

 CUCM 1

       

 

 

 

 5-یکی از ویژگی های سرویس CUCM تحت سیستم عامل لینوکس بودن است که امنیت این سرویس را کامل در بر می گیرد

 CUCM 12

     

6-با راه اندازی سرویس CUCM و تنظیم کردن IP Phone ها , Device ها کاربران میتوانند از امکاناتی مانند:کنفرانس , کنفرانس تصویری , چت , ارسال صوت , ارسال ویدئو و ..... بهرمند شوند

 

       CUCM op

 

7-سرویس CUCM  با داشتن ویژگی امکان ارتباط بین کاربران تلفن های IP و سرویس های دیگری همچون :Cisco Jabber و...... مناسب برای مجموعه هایی همچون : هتل ها , شرکت ها , و ...... است

 

 

قابلیت های سرویس CUCM سیسکو

 

 

     1-سرویس CUCM دارای قابلیت های هوشمند مانند: (مزاحم نشوید) , (مرکز تماس داخلی) , (ظبط تماس) , (ایستادن بر روی خط) و ..... است. و کاربران با داشتن سرویس CUCM دیگر نیاز به سرویس دیگری ندارند زیرا این سرویس با دادن تمامی نیاز های کاربران میتواند بهترین گزینه برای هتل ها ,  مجموعه های خدماتی ,  شرکت ها و ..... باشند

  

     2-قابلیت دیگر سرویس CUCM Cisco چندرسانه ایی بودن است که به کاربران این امکان را میدهد که به آسانی محتوای صوتی یا تصویری را به تماس اضافه کنند , این امکان با داشتن تلفن های هوشمند تحت شبکه IP است ِDevice  های دارای این قابلیت هستند امکان پذیر است

 CUCM Vidoe Confrance

   

 

  3-قابلیت دیگر CUCM ارتباط بدون نیاز به دسترسی به تلفن های IP  یا استفاده از این سرویس بدون محدودیت جغرافیایی است کاربران CUCM فقط با داشتن تلفن های همراه شخصی یا هر سیستم عاملی که به همراه دارند  و  داشتن  (Cisco Jabber ) بر روی سیستم عامل های خود میتوانند  با کاربران ارتباط برقرار کنند , با این قابلیت دیگر نیازی به مراجعه حضوری (مدیر ها , کارمندان , پرسنل و ......) نیست و به آسانی میتوانند از طریق Cisco Jabber و سرویس CUCM با کاربران ارتباط برقرار کنند 

 

 

Cisco Jabber

   

 

 

 4-سرویس CUCM دارای سرویسی به نام Imagicle است که با دادن اطلاعاتی نظیر: (, هزینه تماس ها , مدیریت تماس , کنترل ترافیک تماس , کنفرانس به صورت تصویری , فکس دیجیتال , و ..... ) مناسب تمامی کاربران است که نیاز به کنترل مجموعه خود دارند یا میخواهند هزینه های مجموعه را نیز کنترل کنند:جهت اطلاعات بیشتر از این سرویس به خدمات و نصب راه اندازی در قسمت Imagicle مراجعه نمایید

 

img 1

 

     5- قابلیت دیگر سرویس CUCM ضبط مکالمات است, کاربران با داشتن این سرویس لحظه ایی از تماس خود را از دست نمیدهند و میتوانند به آسانی به فایل ضبط شده دسترسی داشته باشند و از تماس های خود به صورت انتخابی از طرف کاربران Backup یا پشتیبان گیری نمایند

CUCM p

 

Cisco Finesse

راه اندازی و مشاوره سرویس گزارش گیری کال سنتر Finesse Cisco در مرکز تماس سیسکو

 

Cisco FinessAgent Supervisor Reporting

 

 

-سرویس Cisco Finesse به مجموعه ها و شرکت های مختلف در رسیدن به یک تجربه موفق برای ارتباط به صورت دیجیتال که باعث ارتباط گرفتن بین کاربران میباشد، کمک می نماید و امکان ارائه یک رابطه پایدار با قابلیت‌های متعدد را برای کاربران در هر زمان وهر مکان ایجاد میکند

-Cisco Finesse Desktop یکی از قابلیت های سرویس Finesse است که راهکاری برای Cisco Customer Collaboration محسوب میشود و با داشتن برنامه خاص و دسترسی اسان به ویژگی کاربردی و اطلاعات مورد نیاز کاربران را از طریق یک حساب کاربری قابل پیکر بندی تحت وب ارائه می‌نماید. و دارای یک طراحی دسکتاپ با قابلیت داشتن حساب کاربری برای کاربران و دسترسی آسان برای واحد های اپراتور یا کارشناسی سرویس مشتری عرضه می‌شود که باعث بهبود عملکرد و رضایتمندی کاربران شده است

-یکی از قابلیت ها در سرویس Fineese) ) Cisco Finesse Desktop که به سادگی با مجموعه محصولات Cisco Contact Center ادغام میشود .و با سرویس Cisco Collaboration پشتیبانی میکند و با هزینه اندک و مطابق با License ها فراهم می‌شود.

-Cisco Finesse با ارائه کردن یک برنامه تحت وب و یک فضای شخصی برای کاربران ، و با استفاده از یک واسط. Cisco Finesse Desktop یک حساب کاربری واحد با قابلیت پیکر بندی را برای کاربر فراهم می‌کند که امکان بهره‌مندی از چندین مقاله یا منابع را جهت کمک به مشتریان فراهم می‌کند

 

 

قابلیت‌ها و ویژگی‌های Cisco Finesse Desktop

 

 finesse

 

     1-Device های کنترل مرکز تماس

      1-ارائه قابلیت کنترل تماس شامل پاسخ‌دهی، انتظار، بازیابی، برگزاری کنفرانس، انتقال تماس و پایان تماس برای Agent و سوپروایزر. و داشتن ویژگی دفترچه تلفن به کاربران این امکان را می‌دهد تا با اولین تلاش برای برقراری تماس از دایرکتوری استفاده کنند.

      2-ایجاد کنترل های بیشتر برای کاربران با Barge and Intercept  

      3-ارائه Screen Pop برای Agent که حاوی اطلاعات کاربران بوده و ویژگی ‌های Wrap-Up را ارائه می کند

 

     2-دسترسی اسان و سریع به اطلاعات Agent های Cisco Finesse

       1-قابلیت پشتبانی از Cisco Unified Contact Center Enterprise (UCCE) 

       2-دسترسی اسان به اطلاعات مربوط به وضعیت گروه مرکز تماس در هر زمان و مکان

 

      3-کد های انتخاب شده در Wrap-Up

       1-امکان پشتیبانی ازCisco Unified Contact Center Enterprise (Unified CCE)

        2-داشتن ویژگی انتخاب حالت Wrap-Up بعد از تماس برای کاربران

       3-قراردادن کاربر هایی که وضعیت Wrap-Up را برای خود مشخص نموده اند و در وضعیت ناپایداریا Pending Wrap-Up تا زمانی که فرایند Wrap-Up تکمیل شود در می ایند.

 

  قابلیت های استفاده از سرویس Cisco Finesse

 finesse 24

 

 

 1- Agent و سوپروایزر در Cisco Finesse این قابلیت را به کاربران میدهند که اطلاعات مرکز تماس را برای Cisco Unified Contact Center Enterprise و  Unified Contact Center Express را در یک فضا یا Thin-Client جمع آوری کنند و هم چنین تمامی desktop مبتنی بر مرورگر بوده و از طریق حساب  کاربری Web قابل اجر هستند و بدین ترتیب و هزینه های یک شرکت کاهش می‌یابد

 

   2-ویژگی ارائه یک حساب کاربری و قابلیت پیکربندی و دسترسی اسان مناسب شرکت هایی است که خدماتی , یا هتل ها , شرکت ها و.... است

 

   3-ارائه ویژگی Web 2.0 SDK دسترسی کاربران را سریع و اسان می نماید ویک محیط کاربری شخصی تحت وب به کاربران ارائه میکند

 

   4-دادن قابلیت ورود به کاربران (Single Sign-On): ویژگی SSO برای دسکتاپ Finesse و Device ‌های مربوطه، برای کاربران Login را ایجاد میکند و کنترل رمزعبور برای دسکتاپ و سوپروایزر می‌شود.

 

   5- Toaster: warningزمانی که حساب کاربری تحت وب Cisco Finesse فعال نبوده و یا در حالت Minimize باشد، این هشدارها به صورت هشدارها به صورت زیر ظاهر می شوند:

  1-Agent هشدار Desktop Call بر روی تماس های ورودی دریافت می‌نماید.

  2-Agent در دریافت ایمیل جدید، هشدار دریافت می کند

  3-Agent در دریافت یک چت جدید، هشدار دریافت می کند

 

    6-مرورگر Chrome: Finesse برای تداوم کارایی Agent، سوپروایزر و کاربران و کارشناسان ، از مرورگر Chrome پشتیبانی میکند . به علاوه اینکه Finesse Ciscoجدیدترین موتور های جستجو گر را پشتبانی میکند وبرای Agent ها ارائه میکند

 

    7-پشتبانی کامل از قابلیت CORS Finesse REST API: در صورتی که web page ‌های Instance شده Third Party از یک Third Party web server نیاز به  برقراری تماس با Finesse Desktop داشته باشند، از Origin Resource Sharing پشتیبانی می‌شود Finesse REST API .ها به صورت مستقیم با یک  منبع اضافی HTTP Request Header وجود دارند که مدیریت مربوط به درخواست های مورد نیاز HTTP را مشخص و فراهم می کند  

 

    8-Task Routing API :این قابلیت این امکان را به کاربران میدهد میتوانند در سرویس CCE. و داشتن قابلیت هایی مانند:ویدئو، متون و صدا و .... عرضه  میگردد که باید در مسیرمرکز تماس ایجاد بشود

 

    9-قابل تنظیم بودن برای Device های تیمی: کاربرارن با استفاده از این سرویس می‌توانند سطح سخت افزار ها و عملکرد تیمی یا گروهی را بر اساس  تعداد Agent ها تنظیم نمایند.

 

    10-API مدیریت مرکز تماس خارجی: کنترل دقیق‌تر و عمیق تر بر مرکز‌های تماس خارجی را امکانپذیرمی گرداند

 

    11-امکان پشتیبانی کردن از IP Phone Agent برای Agent ها و دادن ویژگی هایی مانند : وضعیت Agent، کدهای آماده و غیرآماده، کدهای Wrap-Up و داده‌های تماس گیرنده و.......

 

  -Cisco Finesse  در سیستم عامل کاربران 

 

finesse26

 

Cisco WallBoard

سرویس Cisco Wall Board در مرکز تماس سیسکو

 

Cisco Call Center Wallboard

 

سرویس Cisco Wall Board یا گزارش گیری زنده مدیریت مرکز تماس در مرکز تماس سیسکو است . سرویس Cisco Wall Board به کاربران این امکان را میدهد که میتوانند مرکز تماس خود را به صورت زنده تماشا کنند و روند مدیریت مرکز تماس را کنترل کنند , این سرویس به کاربران این امکان را میدهد که میتوانند میزان تماس ورودی یا خروجی را مشاهده کنند یا میتوانند از زمان تماس های ورودی یا خروجی مطلعه بشوند , این سرویس مناسب شرکت ها یا مجموعه هایی است که نیاز به نظارت یا گزارش کامل , بهینه کردن مدیریت ارتباطات با مشتریان , از مرکز تماس خود و...... دارند مناسب است و تمامی نیاز ها را تامین میکند

 

 

قابلیت های استفاده از سرویس Cisco Wall Board

 comstice wallboard cisco4

 

پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف

 

1-سرویس wall board دارای این ویژگی است که از سیستم عامل های مختلف پشتیبانی میکند. این قابلیت به کاربران این امکان را میدهد که میتوانند با سیستم عامل های مختلفی مانند اندروید, IOS , ویندوز و..... با مرورگر سرویس Cisco Wall Board را اجرا و گزارش زنده و کاملی از مرکز تماس خود داشته باشند

 

پشتیبانی از هشدار 

 

2-سرویس Cisco Wall Board با داشتن ویژگی هشدار به کاربران این امکان را میدهد که میتوانند با هشدار هایی که در مورد :ارسال ایمیل , میزان تماس بالا , ترافیک در تماس , و ....... باعث میشود کاربران متوجه مشکل ها بشوند و برای حل مشکل ها اقدام کنند یا به اپراتور ها اطلاع دهند

 

گزارش تماس ها

 

3-یکی از ویژگی های سرویس Wall Board نمایش تعداد , زمان و هزینه تماس ها است کاربران میتوانند با استفاده از سرویس Cisco Wall Board تمامی تماس های ورودی و خروجی , زمان تماس ها و ...... را مشاهده کنند و از هزینه های شرکت بکاهند

 

گزارش عملکرد کارکنان & کاربران

 

4-سرویس Wall Board این قابلیت را دارد که مدیران یک شرکت تمامی عملکرد های کارشناسان خود را مشاهده کنند و از نوع عملکرد کارشناسان مطلع بشوند در این صورت کاربران یا مدیر های یک شرکت یا یک مجموعه میتوانند در زمان حضور نداشتن در مجموعه از عملکرد سیستم تلفنی و کارکنان مطلع بشوند

 

5-کابران میتواند با استفاده از سرویس Wall Board از ایمیل ها یا پیام های فوری خود با خبر بشوند با استفاده از هشدار های سرویس Wall Board

 

قابلیت تعریف محدوده برای تماس ها

 

6-کابران میتوانند توسط سرویس   Cisco wall Board برای مرکز تماس خود محدوده تعریف کنند . در زمان بیش از محدوده شدن مدت زمان تماس یا هزینه تماس ها برای کاربران هشداری مربوط به زیاد شدن زمان تماس یا قطع تماس ارسال بشود یا در روز , ماه , سال چه مقدرا از تماس ها ضبط شود

uccx wallboard hero 1

KPI

 

7-کاربران می توانند سرویس Wall Board خود را پیکر بندی کنند, میتوانند گزارش های مورد نظر خود را برای نمایش انتخاب کنند تا سرویس Wall Board برای کاربران نمایش دهد, به این قابلیت در سرویس (Wall board , (KPI گفته میشود KPI ها میتوانند سرویس تماس نوع تماس , عملکرد کارشناسان , هزینه تماس و....... باشد

 

cisco uccx wallboard 1 (1)

 

 

Email &instant message

 

8-کابران میتواند با استفاده از سرویس Cisco Wall Board پیام های ایمیل یا پیام های فوری , تماس های ضبط شده را به آسانی دسترسی داشته باشند و از آن ها استفاده کنند

 

wall123456

 

پشتیبانی از سرویس های UCCE & UCCX

 

9-سرویس Cisco Wall Board با پشتیبانی سرویس های UCCE و UCCX به کاربران این امکان را میدهد که اطلاعات و گزارش سرویس های خود را در اختیار داشته باشند

 

قابلیت استفاده کاربران و اپراتور ها

 

10-سرویس Cisco Wall Board به کاربران این امکان را میدهد که میتوانند برای اپراتور ها نیز سرویس داشته باشند و اپراتور ها بتوانند با استفاده از سرویس از وضعیت مرکز کنترل با خبر بشوند و از محدوده تماس یا عملکرد خود مطلع بشوند و مدیران میتوانند با محدود کردن KPI ها و محدود کردن گزینه های نمایش (Wall Board (KPI های دلخواه را به اپراتور ها نمایش دهند

ارتباطی پایدار، صدایی ماندگار، آکراتل

فراموش نکنیم تلفن اولین و بهترین راه کار ارتباطی و تجاری ست

با گذشت چند دهه از اختراع تلفن، هنوز این اختراع اولین و مهمترین و همیشگی ترین، ابزار ارتباطی کسب و کارها می باشد.